S CRM modulom Vám žiadna úloha neutečie

Modul CRM je skvelým pomocníkom ku sprehľadneniu a zautomatizovanie obchodnej komunikácie s existujúcimi, ale aj s potenciálnymi klientmi. Na každú komunikáciu môžete nadviazať ďalšie kroky, nastavenie termínu splnenia zákazky, priradenie zodpovedného zamestnanca a podobne.

Sústava úloh prechádza celým systémom a jednotlivé úlohy môžete nadväzovať na zamestnancov, lektorov, ale aj na studeny alebo na konkrétny kurz. Na všetky plánované udalosti posiela systém upomienky, a to na e-mail zodpovednej osoby. Pripomína ju aj po prihlásení do systému.

Čo Vám CRM a správa úloh prináša?

  • Všetky úlohy máte v systéme MyCat na jednom mieste
  • Získate prehľadnú históriu komunikácie s potenciálnymi klientmi a študentov
  • Informačný systém automaticky stráži termíny pre plnenie jednotlivých úloh, na ktoré Vás tiež upozorní
  • Rozdelenie komunikácia medzi jednotlivé kontaktnej osoby klienta

Modul trh suplovanie

Nestrácajte čas vyhľadávaním suplujúcich lektorov

Vo chvíli, keď potrebujete nájsť náhradného lektora pre suplovanie, jednoducho jediným kliknutím odošlete ponuku všetkým voľným lektorom, ktorí majú v tej dobe voľno, učí daný jazyk a majú požadovanú kvalifikáciu.

Žiadna lekcia nezostane bez suplovanie

Lektori, ktorí majú o suplovanie záujem, sa k danému suplovanie prihlási. Následne len vyberiete lektora, ktorému lekciu pridelíte.

Trh suplovanie ušetrí koordinátorom čas, ktorý by inak strávili telefonovaním s lektormi. Automatizuje celý proces a vybraným lektorom umožňuje ponúkať svoje lekcie k suplovanie.